تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

با محسن کاوه سرمربی کشتی ثامن الحجج سبزوار(ع)

جزء برترین های لیگ کشتی می شویم.



جزء برترین های لیگ کشتی می شویم


سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوارگفت: بنده مسافرت های زیادی را همراه تیم ملی به شهرستان های مختلف داشته ام، این برای نخستین بار است که به سبزوار آمده ام و تا کنون شاهد این چنین استقبالی در هیچ کجا نبودم.

محسن کاوه در حاشیه استقبال از تیم کشتی ثامن الحجج سبزوار در گفتگوی اختصاصی با سبزوار آنلاین افزود: بحث آمدنم به سبزوار سعادتی بود که نصیبم شد امیدوارم کشتی گیران بتوانند با برگزاری مسابقات به بهترین نحو جبران این استقبال گرم را کنند.
کاوه در خصوص حضورش در تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار اظهارداشت: مسئولین تیم کشتی ثامن الحجج سبزوار جهت بستن تیمی که بتواند جزء 4 تیم برتر در لیگ باشد قصد تیم داری داشتند، با توجه به اینکه کشتی گیرانی را که می خواستند نتوانسته بودند جذب کنند قصد کناره گیری از لیگ را داشتند، بنده نیز در آن زمان با تیم نفت تهران مشکلاتی داشتم بعد از جلسه ای که با مسئولین ثامن الحجج(ع) داشتم صلاح دیدم برای هدایت تیم کشتی ثامن الحجج(ع) و تامین بازیکنان به سبزوار بیایم.

وی افزود: طی صحبتی که هفته گذشته با رئیس هیات مدیره تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار داشتم حرف هایشان روی من ثاثیر گذار بود. بحث اول یا دوم شدن تیم کشتی سبزوار مطرح نبود فقط حضور آبرومندانه و قدرتمندانه ثامن  الحجج(ع)در لیگ برترکشور ملاک بود که مطمئنم با استقبال گرم مردم سبزوار جزء برترین های لیگ کشتی کشور شویم.
کاوه تصریح کرد: با توجه به اینکه نخستین بار است که تیم کشتی سبزوار در لیگ حضور می یابد امیدوارم کشتی گیران بتوانند مسابقات خوبی را برگزار کنند تا در سال های آینده اسپانسر های مالی مثل آقای میرعلی ترغیب شوند تا در این بحث سرمایه گذاری کنند.
سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار با بیان اینکه استان خراسان رضوی قهرمانان بزرگی را تحویل جامعه کشتی کشور داده است، عنوان کرد: امیدواریم با یک برنامه ریزی خوب باعث حضور پررنگ نوجوانان و جوانان سبزواری در سالن های کشتی شویم تا در آینده کشتی گیرانی از خطه سبزوار در تیم ملی و جام باشگاه های آسیا داشته باشیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره لیگ برتر کشتی و تیم های حاضر در این دوره گفت: گروهی که تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار در آن قرار دارد نسبت به گروه حریف سخت تر است، تیم کشتی سایپا دارای 2 کشتی گیر ملی پوش و 2 کشتی گیر خارجی است، تیم همدان هم 2 کشتی گیرگرجستانی و 2 ملی پوش دارد و تیم نیروی زمینی که بحث سرباز گیری و کارهای نظامی دارند تیم خوبی است و فکر می کنم سال گذشته جزء 4 تیم برتر بوده است.
کاوه ادامه داد: اعضاء تیم را مشخص کرده ایم و با صحبت هایی که با دکتر میرعلی شده قرار است در 2 روز آینده  2 کشتی گیر خارجی در ترکیب تیم  ثامن الحجج(ع) حضور یابند.
وی در پاسخ به پرسشی که طبق صحبت های آقای توکلیان قرار بود که وی هدایت تیم کشتی سبزوار را بر عهده بگیرد اما اینچنین نشد، اظهار داشت: بنده از سال های قبل با توکلیان دوست و همکار بوده ام و بحثی در رابطه با آمدن من به سبزوار و رفتن آقای توکلیان نبود، این امر در رابطه ما تاثیری ندارد، امیدوارم هر کس هر کجا خواهد بود بتواند فرد مثمر ثمری برای تیمش باشد.
 سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار به حضور رضا بیات کشتی گیر 74 کیلوگرم سبزواری در تیم ثامن الحجج(ع) اشاره کرد و گفت: ما سعی کردیم تمام اعضای تیم را از کشتی گیران خطه خراسان داشته باشیم ولی از آنجا که تعدادی ازکشتی گیران مد نظر با تیم های دیگر قرارداد بسته بودند، نتوانستند در تیم کشتی ثامن الحجج(ع) حضور داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد