تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

پیروزی تیم هندبال آقایان ثامن الحجج(ع) سبزوار مقابل صنعت مس کرما



در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار توانست در کرمان تیم صنعت مس این شهر را شکست دهد.

در این دیدار تیم ثامن الحجج(ع) توانست با نتیجه 20-19 بر حریف خود غلبه کند.

حاج قاسم شعبانپور گفت:این بازی،اولین بازی تیم ما بود ودر ابتدا انتظلر این بود که بازیکنان ما بتوانند با اختلاف بیشتری مس را شکست دهند اما بازیکنان نتوانستند انتظارات ما را در بازی برآورده کنند. بازیکنان خارجی ما در نیمه اول بازی خوبی انجام دادند اما بازی نیمه دوم آنها رضایت بخش نبود.

شعبانپور در ادامه افزود:من از بازی بازیکنانم راضی نیستم اما آنچه مسلم است مس کرمان تیم خوبی است این تیم از دو بازیکن الجزایری ویک بازیکن صربستانی در این فصل استفاده کرده است.در نیمه اول با برتری11-8 به سود تیم ما بازی به پایان رسید اما در نیمه دوم بازیکنان ما با زدن شوت های بی مورد و انجام یک بازی بی دقت این فرصت را به تیم حریف دادند که بیشتر به دروازه ما نزدیک شوند و تیم مس نیز با این شرایط توانست شرایط را به نفع خود عوض کند.

شعبانپور اظهار داشت:من این برد را به همه همشهریان تبریک می گویم و امیدوارم در بازی بعد که روز چهارشنبه در سالن هندبال سبزوار برگزار می شود با حمایت تماشاگران پر شور سبزوار شاهد انجام بازی زیباتری از بازیکنان باشیم.

ایشان همچنین برد تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) را به جامعه بانوان سبزواری تبریک گفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
HOSEIN پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ

این برد شیرین رو به همه ی هواداران تبریک میگم.با ارزوی موفقیت تیم شهرمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد