تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

احیای هندبال سبزوار به احیای هندبال ملی می انجامد

 نویسنده سیدرضا فیض آبادی
این مطلب در سایت تابناک منتشر شده است 

هندبال در سبزوار از جمله رشته های ورزشی مورد علاقه مردم این دیار حاشیه کویری است و بنا بردلایلی خاص نوع فیزیک و تفکر جوانان این خطه به گونه ایی است که برای هندبال ساخته شده اند و بدون شک در صورت احیای مجدد هندبال در دیار سربداران تیم های ملی و هندبال ملی ما هم رشد و رونقی دوباره خواهند گرفت.

خوشبختانه پس از سالها سرگردانی بازیکنان سبزواری و کوچ بهترین های این شهر به سایر تیم ها و از جمله تیم های اصفهانی، امروز موسسه ثامن الحجج به عنوان متولی هندبال این شهر هندبال خیز وارد گود شده و با سرمایه گذاری اساسی و خوب در جهت احیای مجدد این رشته ورزشی که عشق و علاقه مردم سبزوار است برآمده است.

مدیریت و مربیگری تیم ثامن سبزوار در لیگ برتر حرفه ایی را هم به یک چهره خوشنام و نام آشنا در هندبال ایران و آسیا به نام قاسم شعبانپور سپرده اند که بسیاری از بازیکنان حال حاضر تیم ملی و بازیکنانی که در بازیهای آسیایی گوانگژو با کسب مدال نقره این بازیها بزرگترین افتخار را نصیب هنبدال ایران کردند از شاگردان و دست پرورده های وی در تیم های ملی نوجوانان و جوانان بودند.

شعبانپور که خود بازیکن و کاپیتان تیم ملی هندبال در دهه 60 بود، برخواسته از تیم های محلات سبزوار است و او به خوبی می داند که راه اندازی دوباره هندبال محلات در سبزوار چه اثرات مثبتی برای کل هندبال ایران و تیم های ملی دارد.

متاسفانه در دوره مدیریت قبلی فدراسیون هندبال هرچقدر داد برآوردیم و نوشتیم که نباید به بهانه آبادی هندبال در اصفهان هندبال در سبزوار- در شهر کرد – در ساری در تبریز و ... نابود شود اما رییس اصفهانی وقت فدراسیون هندبال خیلی توجهی به این مطالب نداشت و دیدیم که برای چند سالی از نماینده سبزوار خبری در لیگ برتر نبود و تیم های ملی با افت چشمگیری نیز مواجه بودند هرچند که متولیان امر در شهر سبزوار هم در بروز آن شرایط بی تقصیر نبودند.

اکنون با ظهور قطب هندبال از شهر هندبال خیز سبزوار می توان شور و شعف را در بین همه مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان آن شهر و دیار دید و یقینا احیای هندبال در دیار سربداران به احیای بیش از پیش تیم های ملی در همه رده ها خواهد انجامید ضمن اینکه تیم های سایر استان ها نیز بر اثر ایجاد حس رقابت نزدیک تر رشد و سرعت بیشتری خواهند گرفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ

با تشکر از جناب آقای سیدرضا فیض آبادی

بنده برای همکار بیشتر با شما آماده می باشم. در صورت تمایل بیشتر پیغام بگذارید.
یا تشکر محمد مدیریت وبلاگ ثامن الحجج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد