تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

شکست سنگین تیم هندبال شهرداری زرند کرمان مقابل ثامن الحجج(ع)

تیم شهرداری زرند کرمان در مقابل شاگردان قاسم شعبانپور متحمل شکست سنگینی شد.

در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر هندبال تیم ثامن الحجج(ع)سبزوار توانست میهمان خود شهرداری زرند کرمان را با نتیجه 24 بر 16 شکست دهد.

در این دیدار که عصر روز پنجشنبه در سالن هندبال سبزوار برگزار گردید تقریبا تمام سکوها مملو از تماشگر بود و تماشاگران نیز شاهد بازی زیبایی از هر دو تیم بودند.

سرمربی تیم ثامن الحجج(ع)سبزوار گفت:همانطور که از قبل انتظار می رفت این بازی،بازی سنگینی بود تیم شهرداری زرند تیم پر مهره ای است این تیم از سه بازیکن خارجی و دو ملی پوش بهره می برد. در نیمه اول بازیکنان ما خوب بازی نکردند،ما در خط دفاع امروز خوب ظاهر شدیم اما در خط حمله ضعف هایی داشتیم که این ضعف ها در نیمه دوم تا حد زیادی مرتفع شد ولی انتظار ما از بازیکنان خیلی بیشتر از این است.

شعبانپور اظهار داشت:من از بازی بازیکنان رضایت کامل ندارم.بازیکنان ما باید بیشتر از این با هم هماهنگ شوند که یقینا هر چه لیگ جلو تر رود این هماهنگی نیز بیشتر خواهد شد.بازیکنان ما در این بازی تلاش خود را انجام دادند ولی ما باید در زدن ضربه های آخر بیشتر کار کنیم تا این نقیصه در بازی های بعدی تیم بر  طرف شود

شکست با پنج اختلاف برای سرمربی شهرداری زرند کرمان سنگین بود و اخگر در مصاحبه خود خواست تا  با عنوان کرد اشتباهات داوری دراین بازی،بار سنگین شکست را از روی دوش خود بردارد واین شکست را متوجه سایر عوامل سازد اما باید این نکته را متذکر شد که در این بازی سطح اختلاف بازی تیم ثامن الحجج(ع)با شهرداری زرند کرمان در حد زیادی بود.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ

24-16 نه 24-19 حواستون کجاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد