تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

بد اخلاقی های ورزش این بار در هندبال


در دیدار روز گذشته هندبال بین تیم های ثامن الحجج(ع)سبزوار و کازرون تیم کازرون میزبانی این رقابت را برعهده داشت اما متاسفانه نتوانست میزبان خوبی برای میهمانش باشد.

ما مردم کازرون را مردمانی ازدیار فرهنگ و ادب می دانستیم.و هنگام بدرقه کردن بازیکنانمان یقین داشتیم  که آنان را به شهری فرستادیم که خوب میزبانانی برای ما هستند.

اما در این بازی اتفاقات دیگری رقم خورد.شاید هر آنچه راجع به مردم کازرون گفتند حقیقت باشد اما بد اخلاقی و بی فرهنگی در سرمایه ورزش این شهر هم متاسفانه حقیقتی است که باید دنبال راه وچاره ای برای آن بود.

روی صحبت ما به آن دسته تماشاگران نیست که آیینه فرهنگ شهر خویش بودند و چه زیبا با ذکر دعا از تیم خود دفاع کردند.روی صحبتمان با آن دسته از تماشاگران حرمت شکن است که حرمت این ایام را هم نگه نداشتند چه رسد به میهمانشان.

یقینا در بازی های خانگی کازرون مقابل سایر تیم ها نیز این اتفاق خواهد افتاد.چون باختن جزیی از بازی است و برای تیمی مثل کازرون این باختن اجتناب نا پذیر است.

پیشنهاد ما به سایر تیم ها است که اگر می خواهید به کازرون بروید حتما مراقب خود باشند تا از پرتاب سنگ تماشاگران در امان بمانید تیم ما این را نمی دانست و مستحق این بود که مربی ما آقای علی شعبانپور در این بازی آسیب ببیند.

دروازه بان خود را آگاه سازی کنید که اگر تیم حریف عقب بود ضربه پنالتی آنها را نگیرد چون ظرفیت باخت در این شهر پایین است.دروازه بان ما این را نمی دانست و مورد رکیک ترین الفظ قرارگرفت.

بازیکنان خود را مطلع سازید که اختلاف گل در این شهر از یک حد بیشتر نشود چون تاب و توان دیدن برد تیم مقابل برای این تماشاگران سخت است.بازیکنان ما این را ندانستند و در این بازی مصدوم شدند.

یک بازی هندبال که از لحاظ قانونی با احتساب وقت اضافه بین دونیمه حداکثر 80تا 90 دقیقه طول می کشد این بازی حدود 150 دقیقه به طول انجامید و این نشان دهنده مشکل بودن این بازی و اتفاقات آن است.ناظر بازی می توانست با خاتمه دادن به بازی با توجه به موارد پیش آمده در آن  مانع از به وجود آمدن چنین مشکلاتی شود.

ما از کمیته انظباتی فدراسیون هندبال خواهشمندیم جهت عدم بوجود آمدن چنین جوی در ورزش هندبال که تا به امروز هم با تلاش شما مسولین این سلامت برورزش هندبال حاکم بوده با برخورد قاطعانه از ریشه دار شدن این بد اخلاقی ها یی در ورزش هندبال جلوگیری کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
سبزوار دوست یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ

با سلام
ما سبزواریهای هندبال دوست جواب این فحش و بدو بیراه گفتن ها و سنگ پرانی ها را طوری دیگر میدهیم. و از مسوولان فدراسیون تقاضا داریم با اینگونه تماشاچیان که متاسفانه در شهری که هیچ از هندبال نمیدانند برخورد جدی کنند.یا ثامن اللحجج علی ابن موسی الرضا مدد.

دوستدار کازرون سبز سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ http://sn-ka.blogfa.com

با احترام و سلام به شما شمال شرقی ها
این سلام را از من جنوب غربی پذیرا باشید
چند نکته متذکر شوم:
1- من از طرف مردم کازرون شهر تاریخی، معروف به شهرسبز و شهرعلم، کمال شرمندگی نسبت به اتفاق در کازررون را دارم.
2- به گفته روزنامه ها و سایت های کازرون نوعی تلافی بوده است
3- قضیه اون تماشاگرنماها با تماشاگرها فرق می کند و ربطی با اقشار مردم خونگرم کازرون ندارد. ما نماینده شهری هستیم که در نوروز میزبان دهها هزار مهمان نوروزی هستیم.
4- و در آخر با عرض پوزش، خودتان مواظب حرف زدنتان در سایت و ها و روزنامه ها باشید
به امید دیدار

هندبال پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ

واقعا دروازه بان شما فقط ضربه پنالتی را گرفت؟

صرفاجهت اطلاع جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

خواهشم اینه که دوطرفه قضاوت کنید،حدودا عامل 50%ازمتشنج شدن جو تو اون مسابقه بازیکنای تیم سبزواربودن.خواهشا اینا رو فراموش نکنید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد