تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

ناظر فدراسیون: هویت نماینده کازرون در لیگ هندبال باید مشخص شود


 ناظر فدراسیون هندبال با ابراز تاسف از حادثه بوجود آمده به هنگام دیدار تیم های هندبال کازرون و ثامن الحجج سبزوار گفت : ابتدا باید تکلیف هویت نماینده کازرون مشخص شود تا بدانیم با کدام مرجع طرف هستیم.

ناظر فدراسیون هندبال : هویت نماینده کازرون در لیگ برتر هندبال باید مشخص شود

حسن گل مینا، شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : اینکه تیم کازرون بدون داشتن هیچ نام و نشانی که مشخص باشد تحت پوشش کجا قرار دارد در مسابقات حضور دارد، مغایر قانون است و اینکه بگویند تیم مردم کازرون است به هیچ عنوان درست نیست .

وی از مدیرکل ورزش و جوانا ن فارس ، اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون و هیات هندبال فارس خواست تا هر چه زودتر تکلیف این تیم را مشخص نمایند تا بدانیم با چه کسی سر و کار داریم .

گل مینا در خصوص حوادث بوجود آمده که منجر به شکسته شدن سرعلی شعبانپور مربی تیم ثامن الحجج سبزوار گردید گفت:متاسفانه پیش از شروع بازی برخی تماشاگران حاضر درسالن با به کاربردن الفاظ رکیک که به هیچ عنوان در شان مردم کازرون نیست، فضای سالن را به شدت آلوده کردند.


ناظرفدراسیون هندبال ادامه داد:زمانی که جوسالن رااینگونه دیدم ازدست اندرکاران تیم کازرون ولیدر تماشاگران خواستم که جوسالن راآرام کنند اما آنهااعتقاد داشتنداین عمل تلافی جویانه است که گویا نسبت به تیم کازرون درشهرستان سبزوار نیز صورت گرفته بود که این عمل به اصطلاح تلافی جویانه به هیچ عنوان درست نبود و برخی تماشاگران کازرونی باید بر عکس عمل می کردند.

این پیشکسوت ورزش فارس بیان داشت:پس از پایان بازی نیز متاسفانه اشیای مختلفی از جمله سنگ، آجر،سکه و حتی لنگه کفش نیز به سمت زمین پرتاب شد.

گل مینا اضافه کرد: زمانی که داشتم با علی شعبانی مربی تیم ثامن صحب می کردم یکی از آن سنگها از کنار گوش من عبور کرد و به پیشانی شعبانی اصابت نمود و او نیز غرق در خون شد و اگر این سنگ یک سانت پایین تر خورده بود قطعا حوادث ناگواری روی می داد.

وی ضمن تشکرازماموران نیروی انتظامی افزود:ماموران نیروی انتظامی تلاش خوبی انجام دادند و بهتر بود بلافاصله پس از سوت پایان بازی نسبت به خروج تماشاگران اقدام می شد.

او اظهار داشت : اگر برخی از این تماشاگران کازرونی خویشتن داری می کردند و اجازه می دادند آرامش در زمین حکمفرما شود قطعا تیم شهرشان می توانست برنده این بازی باشد و درنهایت این افراد معدود به خودشان و رفتار زشتی که روی داد،باختند.

ناظر فدراسیون هندبال افزود : قطعا در جلسه فدراسیون برای جلوگیری از تکرار اینگونه حرکات زشت و ناپسند تصمیم شدیدی برای تماشاگران تیم خاطی گرفته خواهد شد .

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

با عرض سلام
اقا من حرفم اینه تیمی که فصل قبل سقوط کرده چطور دوباره تو لیگ شرکت میکنه
تیمی که حامی مالیش مشخص نیست و اصلا اسمش مشخص نیست شناسنامه نداره چطوری تو لیگ شرکت کرده
تیمی که از لحاظ سخت افزاری و فرهنگی شرایط تیم داشتن تو لیگ برتر رو نداره چطوری تو لیگ شرکت میکنه
سالن 2000نفری استاندارد ندارن به خاطر درگیری به سالن میان نه دیدن هندبال قطعا از این فدراسیون این کارشکنی ها بر میاد

هندبال یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ

آقا محسن سلام
اگه خبرهای لیگ قبل رو میخوندی متوجه میشدی چرا تیم کازرون به لیگ برگشت
چند تیم لیگ برتری امسال انصراف دادند از چند تیم دیگه دعوت شد
به همین سادگی
کاش در مورد اخبار هندبال بیشتر اطلاعات داشتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد