تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

بیروزی تیم هندبال ثامن الحجج برابر فولاد اصفهان


در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار توانست در حضور بیش از 4 هزار تماشاگر مشتاق سبزواری تیم پر مهره فولاد مبارکه سپاهان را با شکست دهد و نوار پیروزی های این تیم را قطع نماید.

درنیمه اول این تیم اصفهانی بود که توانست در دقایقی از بازی اختلاف گل را تا عدد 4 برساند،ولی در ادامه این شاگردان حاج قاسم شعبانپور بودند که توانستند با استفاده از سرعت عمل و هماهنگی تیمی بازی را به تساوی بکشانند.درخشش امیر مسکنی در دروازه روحیه تیمی را آنقدر بالا برد که دراواخر نیمه  اول تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزواریک گل از حریف پیش افتاد و توانستند پیروز به رختکن بروند.

ادامه مطلب ...

هفته پنجم لیگ برتر هندبال آقایان

ثامن الحجج سبزوار-فولاد سپاهان اصفهان 

چهار شنبه ساعت 17:30- سالن سربداران

پبروزی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج در هفته سوم از دور برگشت


در هفته سوم از دور رفت رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار توانست با نتیجه سنگین 26 بر 18 میزبان خود زیتون کرمان را شکست داده و اختلاف خود را با این تیم کرمانی به 4 امتیاز برساند.

اقدس شعبانپور گفت:ما تیم زیتون کرمان را خوب آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کردیم و با ارنج خوب بازیکنمان توانستیم شکست سنگینی را متحمل این تیم کنیم.

شعبانپوراظهار داشت:در بازی امروز از تمامی بازیکنان رضایت کامل دارم و اگردر بازی های آینده اتفاق خاصی رخ ندهد و داوری ها مثل بازی امروز خوب و بدون نقص باشد  قهرمانی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار قطعی است.

ایشان در پایان از زحمات موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) و آقای دکتر میرعلی قدردانی کردند و افزودند:این انسجام و همدلی که در بین بازیکنان ما حاکم است که  اصلی ترین عامل پیروزی های ما نیز است تاثیرات صحبت های آقای دکتر میر علی با بازیکنان و کادر فنی است.

بر پایی اردوی تیم هندبال آقایان ثامن الحجج در روسیه

با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر تا 25 بهمن، تیم هندبال آقایان ثامن الحجج برای برگزاری اردوی تدارکاتی و انجام چند بازی دوستانه بامداد فردا یکشنبه 2/10/90 عازم کشور روسیه خواهد شد.