تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

جشن قهرمانی ثامن الحجج در سربداران


برگزاری مراسم اختتامیه لیگ برتر بانوان

با انجام بازی تیمهای ثامن الحجج و شهید شاهرخ شکوهی کردستان که به برتری 30 به 21 نماینده هندبال سبزوار انجامید جام قهرمانی هفتمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان ایران در شهر مهد هندبال ماندنی شد.



ظهر امروز با حضور نمایندگان،مسئولان تربیت بدنی ،مربیان،بازیکنان،داوران و پیشکسوتان هندبال سبزوار در سالن سربداران این شهر تیم ثامن الحجج به مصاف شهید شاهرخ شکوهی رفت که در نهایت با ارائه یک بازی زیبا و هدفمند چهاردهمین  پیروزی پیاپی خود را بدست آورده و با کسب نتیجه 30 بر 21 موفق شد برای اولین بار روی سکوی قهرمانی بایستد. در پایان بازی کاپ قهرمانی و احکام و مدال های تیم قهرمان توسط جلال کوزه گری رئیس فدراسیون و همچنین میترا نوری نایب رئیس بانوان فدراسیون به اعضای تیم قهرمان اهدا گردید.

لازم به ذکر است در پایان هفتمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان تیمهای زیتون کرمان و ذوب آهن اصفهان به ترتیب عناوین دوم و سوم را بدست آوردند و تیمهای مجید تهران و شهرداری کرمان به رقابتهای لیگ یک هندبال بانوان کشور سقوط کردند.

از حاشیه های مراسم اختتامیه می توان به حضور پررنگ تماشاگران علاقمند هندبال شهر سبزوار اشاره کرد که با قرعه کشی انجام شده به یک نفر از آنان کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد