تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

اشتباه در روزنامه خراسان


در صفخه خراسان ورزشی امروز روزنامه خراسان پیروزی ارزشمند تیم هندبال موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار مقابل تیم هپکوی اراک به اشتباه باخت قید گردیده است.

این در حالی است که حتی برای این باخت خیالی نقد و بررسی نیز نوشته شده و رسیدن به بازی های آسیایی را خیالی بیش نخوانده است.

از روزنامه خراسان که در این سطح تیراژ توزیع می گردد بعید به نظر می رسید که اینگونه اشتباهی را مرتکب شود.روزنامه خراسان باید در منابع اخذ اخبار خود یک تجدید نظری نماید تا نتیجه زحمات و دسترنج یک تیم را اینگونه اطلاع رسانی ننماید وشیرینی این پیروزی را اینگونه به کام مخاطبان خود تلخ نکند.


متن خبر:

هفته نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال با شکست تلخ نماینده خراسان همراه بود. به گزارش خراسان در این هفته از مسابقه‌ها تیم دوم جدولی ثامن‌الحجج سبزوار که تنها به‌واسطه تفاضل گل پایین‌تر از فولاد مبارکه سپاهان قرار داشت، در دیداری خارج از خانه مقابل هپکوی اراک تن به شکست نزدیک 22 - 21 داد. نتیجه‌ای که ناباورانه در میدان رقم خورد و شاگردان قاسم شعبان‌پور را تا حد زیادی از رویای قهرمانی در لیگ برتر هندبال دور کرد. در سایر دیدارها ذوب‌آهن 30 - 26 شهرداری زرند را برد و نیروی زمینی 37 - 34 مس کرمان را از پیش‌رو برداشت.

نظرات 2 + ارسال نظر
سبزواری مقیم تهران دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ

طرح شکایت و ادعای حیثیت برای تیم ثامن الحجج مفتوح و روزنامه خراسان بایستی با همان فونت چاپی در همان ستون و همان صفحه نسبت به تکذیب خبر قبلی اقدام نماید
گر گدا کاهل بود تقصیر صاحبخانه چیست

علی دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام. میشه عکس هایی از ایمان کوثری دروازبان تیم هندبال ثامن الحجج را بذارین تو سایت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد