تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

مشخص شدن آخرین تیم سقوط کننده


در هفته آخر از سوپر لیگ هندبال، تیم از پیش سقوط کرده فولاد نوین در یک بازی نزدیک موفق به پیروزی با نتیجه 37 بر 34 در برابر تیم مردم کازرون گردید. فولاد نوین با این پیروزی حکم سقوط تیم مردم کازرون را امضاء نمود و تیم مردم کازرون را به همراه خود به دسته یک برد.

در دیگر بازی تیم شهرداری کرمان که خطر سقوط را احساس می کرد در یک بازی برتر موفق به شکست تیم فولاد اکسین خوزستان با نتیجه 30 بر 29 گردید تا با این پیروزی از خطر سقوط گریخت. 

بدین ترتیب در فصل آینده تیم های فولاد نوین و مردم کازرون جای خود را با تیم های اعتماد ایرانیان مشهد و تیم تبریز در سوپر لیگ آقایان عوض می نمایند.

نظرات 1 + ارسال نظر
هندبال کازرون دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ب.ظ http://mahdehandball.lxb.ir

امسال با این که بچه های کازرون خیلی خوب و با غیرت بودند ولی به دلیل نامردی هایی که تیم رو به حاشیه برد مثل بعضی از پیشکسوتان شهر روزنامه نامرد سلمان کازرون حواشی بازی با سبزوار چه رفت چه برگشت کمبود پول و خصوصا کم تجربگی بچه ها حذف شدیم.انشاالله برمیگردیم.آرزو میکنم سلطه اصفهان بر هندبال تموم شه و قدرت به دست شهرستان ها بیفته.متأسفانه یک هفته قبل از سقوط تیم کازرون مسوولان تازه به فکر کمک کردن افتادند.رئیس تربیت بدنی فارس قول کمک 150میلیونی و نماینده مجلس قول 250میلیونی داده.ولی نامردا فقط قول میدن.انشاءالله به لیگ برمیگردیم البته نماینده کازرون گفته اگه لیگ 12تیمه نشد امتیاز یه تیم لیگ برتری رو میخریم.که آرزو میکنم این قولش با بقیه قولاشون فرق کنه.ای کاش سال گذشته هم ایشون نماینده مجلس کازرون بود تا با نفوذی که تو وزارت ورزش داره کمکمون میکرد.منتظرمون باشید.با آرزوی رقابت سالم و به دور از حواشی دو مهد جاودان هندبال کشور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد