تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

اردوی آماده سازی تیم هندبال ثامن الحجج در ترکیه


علی شعبانپور با اعلام این خبر افزود: تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) 24 مرداد ماه جاری به مدت یک هفته به منظور برگزاری چند دیدار دوستانه با چهار تیم از باشگاه‌های ترکیه و تیم‌هایی از کشورهای رومانی و بلغارستان به کشور ترکیه اعزام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در این تورنمنت 30 بازیکن از ایران به همراه یک بازیکن از کشور صربستان به منظور عقد قرارداد نهایی، شناسایی و ارزیابی خواهند شد.

وی همچنین از عقد قرارداد با چهار بازیکن از تیم‌های دیگر استان‌ها خبر داد و اظهار کرد: این افراد شامل محمدرضا رجبی و رحیم مومنی از تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان، مسعود ظهرابی از تیم هندبال بهبهان و محمد سیاوشی دروازه‌بان تیم هندبال نیروی زمینی ارتش تهران هستند.

مربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار از اتمام قرارداد ایگور مسکالینکو بازیکن اهل کشور روسیه با این تیم خبر داد و بیان کرد: در فصل جدید لیگ‌برتر هندبال کشور بازیکن بهتری از ایران جایگزین این هندبالیست خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمرینات آماده‌سازی این تیم از هفته گذشته با حضور بازیکنان بومی و غیربومی آغاز شده است، گفت: این تمرینات در سالن سربداران سبزوار زیر نظر کادر فنی این تیم دنبال می‌شود.

شعبانپور تاریخ اولین بازی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار در فصل جدید لیگ‌برتر هندبال را 25 شهریور ماه امسال اعلام کرد و گفت: در اولین دیدار مقابل تیم هندبال تبریز صف‌آرایی خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور این تیم در مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در سال جاری با بکارگیری بازیکنان شاخص وضعیت مطلوب‌تری در مقایسه با سال‌های گذشته دارد و برنامه‌ریزی کادر فنی تیم برای کسب یکی از سه مقام برتر مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا انجام شده است.

مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار افزود: طی مکاتبات انجام شده با فدراسیون هندبال در صورت اخذ موافقت، اردویی را قبل از اعزام به مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا در خارج از کشور برگزار خواهیم کرد.

شعبانپور ضمن تشکر از حمایت خوب موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) در حمایت مالی تیم گفت: امید است با توجه به شرایط موجود و همت بازیکنان با کسب مقام قهرمانی در لیگ‌برتر هندبال پاسخگوی خوبی به اعتماد آنان باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد