تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

صرفاً جهت اطلاع!!!!!!


متاسفانه اخبار خوبی از تیم هندبال آقایان ثامن الحجج به گوش نمیرسد!!! 

لازم به یادآوری به جناب میر علی می باشد که پول عامل لازم و کافی برای قهرمانی نمی باشد...

جناب میر علی شاید شما از تیم پیکان سبزوار که در سال 80 قهرمان ایران گردید،چیزی به یاد نداشته باشید.... این تیم به دلیل مشکلاتی که بازیکنان این تیم علیه مدیر کنونی باشگاه شما به وجود آوردند منحل گردید... گویا دوباره همان مشکلات و همان بازیکنان تیم منحنل شده پیکان در تیم شما رخنه کرده اند.....همان هایی که در سمت سرمربی کابل خودرو تنها نماینده سبزوار را راهی لیگ دسته دوم نمودند....


نظر یک هوادار:


((اینجوری که تو شهر پیچیده تیم هندبال از داخل داره تخریب میشه و بعضی بازیکنایه ملی پوش که تا چند روز پیش رنگ پولایه کلانو ندیده بودن دارن واسه تیم تعیین تکلیف میکنن و دارن برایه بازیکنایه سبزواری صفه میچینن و اقای شعبانپورم  سکوت کرده و هیچی نمیگه. واقعا جای خجالت داره که مربی سبزواریو از تیم اخراج میکنن و سرگی که سالها برا هندبال زحمت کشیده رو عذرشو میخان . واقعا که خجالت داره...))




نظرات 6 + ارسال نظر
مدیر وبلاگ مهد هندبال ایران یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ

لطفا سعی کنیم اول فصل حاشیه ها را دامن نزنیم و اگر ایرادهایی وجود دارد از طریق تماس تلفنی به دوستان اطلاع دهیم
اگه نفطه نظری خاصی داشتید با شماره تلفن 09153711064 تماس بگیرید تا با هم تبادل نظر داشته باشیم

با تشکر، هدف دامن زدن به حاشیه ها نیست. هدف یادآوری تاریخه. تاریخی که برای بزرگای هندبال سبزوار از جمله خود حاج قاسم در سال 80 سنگین تمام شد.
تاریخی که هندبال سبزوار رو نابود کرد که الآن مجبوریم بازیکنای غیر بومی زیادی جذب کنیم.
در تیم پیکان سال 80 تنها به تعداد انگشتان یک دست غیر بومی وجود داشت.
تیم ثامن الحجج ناخواسته پای به مسیر گذشته می گذارد.....

تاریخ پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ق.ظ

البته که نباید گذشته تلخ تکرار شود
این تیم که راه افتاد با نام ابومسلم چه کسی آمد و چرخ هندبال را به راه انداخت مگر نبود شخصی جز حاج قاسم شعبانپور
ادامه کار با شهرداری و نام پرسپولیس تا اینکه جناب آقای دکتر میرعلی آمد و ناجی ورزش سبزوار و استان شد
همه باید قدردان زحمات حاج قاسم باشیم و البته ایشان نیز دقت خواهند نمود که دوباره کار خودشان سخت نشود و ما هواداران از نعمت دیدن ورزش هندبال محروم نشویم

هندبال بروجرد پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ http://borujerdhandball.loxblog.com

بلاگتو رو عالی ساختی من یکی از هندبالیستای بروجردم اگه یه سری به من بزنی و منو در ساخت وبلاگ هندبال بروجرد کمکم کنی خیلی ممنونت میشم با نظراتت
هوامو داشته باش

محسن شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام دقیقا به نکته درستی اشاره نمودید. متاسفانه تیم هندبال سبزوار در مسیر درستی گام بر نمیدارد. ذکر چند نکته خالی از لطف نیست:
1- آقای میر علی باتفکر قهرمانی و مطرح شدن پا به عرصه ورزش سبزوار گذاشتند. متاسفانه انچه مشخص است این رویکرد زیر بنایی نبوده و سرنوشت این تیم نیز شبیه بسیاری از تیمهای دیگر مثل استیل آذین خواهد شد.
2- آیا آقای میرعلی به این مساله فکر کرده اند که روش تیم دارید صحیح چیست؟ آیا امکان دارد آقای شعبانپور هم مدیر عامل و همه کاره همه رشته های ورزشی باشد و بعد بتواند به تبم هندبال هم کمک کند؟
- آیا بهتر نیست یک مربی درجه اول خارجی برای تیم هندبال استخدام گردد و آقای شعبانپور به امور مدیریتی مشغول گردند؟
- آقای علی شعبانپور در کدام مقطع سابقه مربیگری داشته که هم اکنون مربیگری تیم را به عهده داشته اند؟
-ایا آقای شعبانپور و میر علی فکر کرده اند که دنبال چی هستند؟ آیا میدانند که با ابن رویه نسل آینده هندبال نابود میگردد؟ اصلا ایا در طی این دو سه سال پدیده ای از سبزوار به هندبال معرفی شده است؟
اینها برخی از دلمشغولیهای همشهریان هست که مطرح شد.
امید است آقای میرعلی تجدید در رویکرد خود بنمایند و نگاه علمی و اصولی تری به ورزش داشته باشند.
به امید موفقیت ورزش سبزوار

آقای علی شعبانپور سابقه پوشیدن چندین سال پیراهن تیم ملی می باشد. همچنین ایشان دارای مدرک بین المللی مربیگری هندبال بوده و چندین سال در سمت سرمربی تیم های آموزش گاهی استان و سبزوار مقام های قهرمانی متعددی در عرصه کشوری و استانی کسب نموده اند. بسیاری از بازیکنان جوان کنونی تیم ثامن حاصل تلاش های چندین ساله ایشان بوده است. حتی در زمانی که چراغ هندبال سبزوار به دست تعدادی از بازیکنان پر مدعی سابق همانند حمید شجاع در حال خاموش شدن بود و با سقوط هندبال سبزوار به دسته دوم هندبال سبزوار نابود شد، همین جناب علی شعبانپور با تلاش های شبانه روزی خود در هندبال آموزشگاهی دوباره هندبال سبزوار را زنده نمود.

هوادار چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ

یادتان نرود آقای علی شعبانپور در سمت مربی تیم ملی دانش آموزی مقام قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد....
با تشکر

هوادار شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

آقای محسن که اگر جنابعالی ورزش دوست هستی اول از همه اگه میخواهید انتقاد کنید خوب است اطلاعات خود را قوی کنید بعد انتقاد کنید انتقاد کردن خیلی خوب هست ولی با اطلاعات زیاد جناب حاج آقای شعبانپور اگر نبودند دیدید که هندبال ما به کجا رسیدکه در سالیان 80 تا 87 نبودند چه اتفاقاتی افتاد که ما دیگر محروم از هندبال در ایران شدیم واینو خاطر جمع باشید تا حاج آقای شعبانپور نباشد هندبال هم وجود ندارد - ودر مورد آقای علی شعبانپور ایشان بازیکن تیم ملی هندبال بوده واز همه مهمتر تنها مربی بعد از حاج آقای شعبانپور در سمت مربی تیم ملی دانش آموزان که در مسابقات آسیایی مقام اول را کسب کرده که این افتخار برای شهرمان است و مدرک مربیگری درجه 1 و سولیدرایتی دارد با تشکر لطفا بیشتر دقت فرمایید در انتقاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد