تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

پیروزی دلاور مردان کشتی ثامن الحجج(ع) مقابل سایپای شمال
























در سومین هفته از رقابت های کشتی آزاد جام ولایت در گروه B مسابقات تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار مقابل میزبان خود سایپای شمال(تنکابن) به پیروزی رسید.

این دیدار که عصر روز شنبه 30/08/1390 در سالن امام رضا(ع) تنکابن برگزار شد تیم ثامن الحجج(ع) توانست در 5 وزن و در حضور تماشاگران تنکابنی تیم میزبان را شکست دهد و در صدر جدول گروه B قرار گیرد.

نتایج کشتی به شرح ذیل می باشد.

در وزن 55 کیلو : حسن رحیمی-محمد حسین سلطانی                            (دو-صفر ، چهار صفر)

در وزن60 کیلو : احمد چاکایف-مصطفی آقاجانی                                 (سه-صفر ،هفت-صفر)

در وزن66 کیلو : محمد نادری-محمد یوسفی                                       (صفر-یک ، یک-صفر ، یک-سه)

در وزن74 کیلو : حسام مقدم-حسن طهماسبی                                      (دو-صفر ، یک-صفر)

در وزن84 کیلو : احسان امینی-علیرضا گودرزی                                 (صفر-یک ، صفر-دو)

در وزن 96 کیلو : عبد السلام گادیسوف-عباس طحان                             (سه-صفر ، صفر-یک ، شش-صفر)

در وزن120 کیلو : فردین معصومی-سید احمد رسولی                             (یک-صفر ، پنج-یک)

در وزن 96 کیلو عبد السلام گادیسوف توانست حریف خود را ضربه فنی کند

اضافه شدن دو کشتی گیر روس به تیم کشتی ثامن الحجج(ع)سبزوار

 

احمد چاکایف و عبد السلام گادیسوف با تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار به توافق رسیدند.

روز شنبه  این دو کشتی گیر روس با حضور در محل کمیته لیگ کشتی رسما به تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار پیوستند.

شایان ذکر است که احمد چاکایف در وزن 60 کیلو وعبد السلام گادیسوف در وزن 96 برای تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار کشتی خواهند گرفت.

احمد چاکایف متولد داغستان روسیه،قهرمانی در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد تهران،قهرمانی در مسابقات جام یارگین روسیه و قهرمانی در مسابقات بین المللی جام رمضان غدیراف و آدلانوارایف

عبد السلا گادیسوف(قادس اف)متولد داغستان روسیه،قهرمان جهان در سال 2009 ،قهرمانی در مسابقات جام جهانی مسکو،قهرمانی در مسابقات جوانان جهان2008،قهرمان رقابت های بین المللی جام علی علی یف،نفر پنجم مسابقات جهانی دانمارک، قهرمانی در مسابقات بین المللی جام رمضان غدیراف

احیای هندبال سبزوار به احیای هندبال ملی می انجامد

 نویسنده سیدرضا فیض آبادی
این مطلب در سایت تابناک منتشر شده است 

هندبال در سبزوار از جمله رشته های ورزشی مورد علاقه مردم این دیار حاشیه کویری است و بنا بردلایلی خاص نوع فیزیک و تفکر جوانان این خطه به گونه ایی است که برای هندبال ساخته شده اند و بدون شک در صورت احیای مجدد هندبال در دیار سربداران تیم های ملی و هندبال ملی ما هم رشد و رونقی دوباره خواهند گرفت.

خوشبختانه پس از سالها سرگردانی بازیکنان سبزواری و کوچ بهترین های این شهر به سایر تیم ها و از جمله تیم های اصفهانی، امروز موسسه ثامن الحجج به عنوان متولی هندبال این شهر هندبال خیز وارد گود شده و با سرمایه گذاری اساسی و خوب در جهت احیای مجدد این رشته ورزشی که عشق و علاقه مردم سبزوار است برآمده است.

ادامه مطلب ...

پیروزی تیم هندبال آقایان ثامن الحجج(ع) سبزوار مقابل صنعت مس کرما



در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار توانست در کرمان تیم صنعت مس این شهر را شکست دهد.

در این دیدار تیم ثامن الحجج(ع) توانست با نتیجه 20-19 بر حریف خود غلبه کند.

حاج قاسم شعبانپور گفت:این بازی،اولین بازی تیم ما بود ودر ابتدا انتظلر این بود که بازیکنان ما بتوانند با اختلاف بیشتری مس را شکست دهند اما بازیکنان نتوانستند انتظارات ما را در بازی برآورده کنند. بازیکنان خارجی ما در نیمه اول بازی خوبی انجام دادند اما بازی نیمه دوم آنها رضایت بخش نبود.

شعبانپور در ادامه افزود:من از بازی بازیکنانم راضی نیستم اما آنچه مسلم است مس کرمان تیم خوبی است این تیم از دو بازیکن الجزایری ویک بازیکن صربستانی در این فصل استفاده کرده است.در نیمه اول با برتری11-8 به سود تیم ما بازی به پایان رسید اما در نیمه دوم بازیکنان ما با زدن شوت های بی مورد و انجام یک بازی بی دقت این فرصت را به تیم حریف دادند که بیشتر به دروازه ما نزدیک شوند و تیم مس نیز با این شرایط توانست شرایط را به نفع خود عوض کند.

شعبانپور اظهار داشت:من این برد را به همه همشهریان تبریک می گویم و امیدوارم در بازی بعد که روز چهارشنبه در سالن هندبال سبزوار برگزار می شود با حمایت تماشاگران پر شور سبزوار شاهد انجام بازی زیباتری از بازیکنان باشیم.

ایشان همچنین برد تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) را به جامعه بانوان سبزواری تبریک گفت.

پیروزی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع)سبزوار مقابل ذوب آهن

در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان،تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار توانست در خانه حریف نایب قهرمان فصل گذشته را از پیش رو بردارد.

در این دیدار تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار،در یک رقابت حساس با نتیجه 29 -22 حریف خود ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

این پیروزی در حالی به دست آمد که تیم ثامن الحجج(ع) بازیکن کلیدی وکاپیتان خود،شیما زارع را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

خانم شعبان پور مربی تیم ثامن الحجج(ع) گفت:تیم ذوب آهن تیم بسیار خوبی است دو تیم بازی پایاپایی انجام دادند اما تیم ما با درایت بازیکنان توانست با انجام یک بازی زیبا بر حریف خود فائق آید و دو امتیاز شیرین از یک بازی خارج از خانه کسب کند.

شعبان پور در ادامه از حمایت های آقای دکتر میر علی تشکر کرد واین برد را به همه سبزواری ها تبریک گفت.