تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

محسن کاوه: برگزاری انتخابات قبل از المپیک کارشناسی نیست




کاوه گفت: تیم ثامن‌الحجج (ع) به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ برتر پای در میدان می‌گذارد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، سرمربی تیم کشتی ثامن‌الحجج سبزوار در ارتباط با نخستین رویارویی این تیم با نیروی زمینی ارتش گفت: تیم نیروی زمینی را جمعی از جوانان خوب کشتی تشکیل می‌دهند و ما تلاش خواهیم کرد در نخستین رویارویی خود با استفاده از مهره‌هایی که داریم این تیم را در سبزوار شکست دهیم.
وی با اشاره به وضعیت مطلوب تیم ثامن‌الحجج (ع) اظهار داشت: خوشبختانه مسئولین تیم خصوصا دکتر میرعلی به منظور تقویت روحیه اعضای تیم 30 درصد از کل قرارداد کشتی‌گیران را امروز می‌پردازند و روز جمعه در بدو ورود اعضای تیم به سبزوار استقبال شایانی از قهرمانان بعمل آمد که جا دارد از پیشکسوتان و مسئولینی که این برنامه را تدارک دیده بودند سپاسگزاری کنم.
مربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به برنامه‌های آینده تیم ملی جهت حضور موفق در مسابقات گزینشی و نهایتا میدان المپیک خاطرنشان کرد: برنامه‌های خود را جهت آماده‌سازی و حضور موفق در مسابقات یاد شده به فدراسیون ارائه کرده‌ایم اما اخباری که مبنی بر برگزاری انتخابات و یا دگرگونی شنیده می‌شود می‌تواند این برنامه‌ها را دچار خدشه و خلل سازد.
وی گفت: برگزاری انتخابات آن هم چند ماه مانده به المپیک اقدام کارشناسی نیست چون باعث می‌شود فرصت‌ها از دست برود.
کاوه در پایان اظهار امیدواری کرد: مسئولین وزارت ورزش و جوانان در این رابطه مصالح ورزش و کسب موفقیت در المپیک لندن را در نظر بگیرند.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد