تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

صدر نشینی قاطعانه ثامن الحجج درهفته ششم لیگ برتر بانوان

ثامن الحجج سبزوار با 12 امتیاز در هفته ششم در صر جدول باقی ماند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال،ثامن الحجج سبزوار با پیروزی مقابل شهرداری کرمان 12 امتیازی شد و بدون باخت در صدر جدول باقی ماند و تیم های زیتون کرمان و ذوب آهن با 8 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند. نتایج بدست آمده از هفته ششم مسابقات هندبال لیگ برتر بانوان در روز جمعه 25 آبان ماه بدین شرح است:

فیروزآباد 21– نفت و گاز گچساران24

ذوب آهن 24– مجید تهران 19

ثامن الحجج سبزوار 34 – شهرداری کرمان27

زیتون کرمان 29– مارتیا کردستان16


صدور حکم تیم کازرون توسط کمیته انضباطی فدراسیون هندبال

در بازی گذشته تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوارمقابل تیم کازرون که کازرونی ها میزبان این دیداربودند اتفاقات تلخی افتاد. که کمیته محترم انضباطی فدراسیون هندبال در این خصوص رای خود را درباره تیم کازرون اعلام کرد.

طی این حکم تیم کازرون به جریمه نقدی محکوم شد وبه حالت تعلیق در آمد.همچنین این تیم در دو بازی خانگی خود محروم از تماشاگر خواهد بود.

دعوت سرمربی تیم بزرگسالان هندبال از مهدی سه کناری






مهدی سه کناری گوش راست تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار،به تیم ملی دعوت شد.

سه کناری که قبلا نیز سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد.این بار نیز با توجه به نیاز تیم ملی و استعداد وی و بنا به صلاحدید سرمربی تیم ملی،به جمع ملی پوشان دعوت شد.

تحت پوشش قرار دادن تیمهای ملی هندبال توسط موسسه ثامن الحجج

همانطور که آقای دکتر میر علی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) اصلی ترین هدف از تیم داری این موسسه را کمک به تیم ملی کشور عنوان کرده بودند.در این راستا باشگاه موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار تصمیم دارد که با تحت پوشش قرار دادن تیم های ملی هندبال موجبات رشد و بالندگی این ورزش را فراهم سازد.

حضور مقتدرانه تیم هندبال جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف رقابتی و کسب سهمیه های المپیک،جهانی،آسیایی و ایستادن ایران در اوج قله های افتخار و بالا رفتن پرچم کشورمان در رقابت های مختلف هندبال اصلی ترین هدف مدیران باشگاه موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار بوده است.

ادامه مطلب ...