تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

تحت پوشش قرار دادن تیمهای ملی هندبال توسط موسسه ثامن الحجج

همانطور که آقای دکتر میر علی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) اصلی ترین هدف از تیم داری این موسسه را کمک به تیم ملی کشور عنوان کرده بودند.در این راستا باشگاه موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار تصمیم دارد که با تحت پوشش قرار دادن تیم های ملی هندبال موجبات رشد و بالندگی این ورزش را فراهم سازد.

حضور مقتدرانه تیم هندبال جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف رقابتی و کسب سهمیه های المپیک،جهانی،آسیایی و ایستادن ایران در اوج قله های افتخار و بالا رفتن پرچم کشورمان در رقابت های مختلف هندبال اصلی ترین هدف مدیران باشگاه موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار بوده است.

با قرار گرفتن تیم های ملی هندبال در زیر پوشش موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)،یقینا تیم های ملی کشورمان به آن انسجام و هماهنگی و اتحاد تیمی که لازمه داشتن یک تیم ملی قدرتمند است خواهند رسید.

بر این اساس طی جلسه ای که امروز مدیر ورزش موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)حاج آقای شعبانپور با مسولین محترم فدراسیون داشتند این اتفاق مبارک برای تیم ملی نوجوانان کشور تا حد زیادی به تحقق پیوسته است.و در روز های آینده نیز،خبرهای خوشی از تیم ملی هندبال بزرگسالان خواهیم شنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد