تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار

ما طرفداران واقعی هندبال شهرمان می باشیم...

نگاهی بر برنامه هفته نخست لیگ برتر


تیم های تازه وارد در برابر قهرمان ونایب قهرمان
روز جمعه هفته جاری 1391/7/14 بیست و پنجمین دوره رقابتهای لیگ برترهندبال آقایان با انجام 3 بازی در شهرهای اصفهان ، مشهد و کرمان آغاز خواهد شد .

در این دوره از رقابتها که به مانند سال گذشته با حضور 10 تیم انجام خواهد شد ، تیمهای نام آشنایی همچون ثامن الحجج سبزوار ، فولادمبارکه اصفهان ، هپکو اراک ، شهرداری زرند کرمان ، نیروی زمینی تهران و صنعت مس کرمان حضور دارند .ضمن اینکه با سقوط تیم های فولاد نوین اصفهان و مردمی کازرون به مسابقات لیگ دسته اول در فصل 90-91 تیم های شهرداری تبریز و موسسه مالی اعتماد ایرانیان موفق به صعود به لیگ برتر شدند ، که در ادامه با توجه به عدم حضور تیمهای موسسه مالی اعتماد ایرانیان ، فولاد اکسین اهواز و ذوب آهن اصفهان تیمهای ثامن الحجج مشهد ، شهرداری  قزوین و شهرداری ارومیه جایگزین آنها شدند .هر آنچه هست این دوره از رقابتها روز جمعه با انجام سه بازی آغازی دوباره را به خود خواهد دید که برنامه آن عبارتست از:

فولاد مبارکه اصفهان                 شهرداری قزوین

ثامن الحجج مشهد                  نیروی زمینی تهران

صنعت مس کرمان                  هپکو اراک

و دوبازی باقیمانده هم روز شنبه 1391/7/15 انجام خواهد شدکه طی آن و بر اساس برنامه شهرداری زرند کرمان مقابل شهرداری ارومیه قرار خواهد گرفت و ثامن الحجج سبزوار نایب قهرمان فصل قبل هم رودر روی تیم تازه وارد شهرداری تبریز می ایستد.

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

اینجوری که تو شهر پیچیده تیم هندبال از داخل داره تخریب میشه و بعضی بازیکنایه ملی پوش که تا چند روز پیش رنگ پولایه کلانو ندیده بودن دارن واسه تیم تعیین تکلیف میکنن و دارن برایه بازیکنایه سبزواری صفه میچینن و اقای شعبانپورم سکوت کرده و هیچی نمیگه. واقعا جای خجالت داره که مربی سبزواریو از تیم اخراج میکنن و سرگی که سالها برا هندبال زحمت کشیده رو عذرشو میخان . واقعا که خجالت داره...دلم میسوزه واسه حاج قاسم که پلی شده واسه معروفیت بعضی اقاییییییییییییییون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد